7 Ocak 2015 Çarşamba

Zannetme

Zannetme

Zannetmeki gelip geçer içimde seni düşlediğim geceler,

Bitmeyecek sana karaladığım sayfa sayfa nağmeler;
Bildiğin tek şey acı vermek olsada,

Sessizce sana göz yaşı dökecek bu gözler.  
Zahmet etme ben uçup gidiyorum kalbinin kara perdelerinde
,
Caddeler sana dair bir fotoğraf olsada soğuk rüzgarın esintisinde,
Sana Düşlerinden bir hatıra bıraktım ve seni kalbimde eski bir fotoğraf gibi yaktım;
Seni sessizce hissetmek zor olsada her nefes alıp verişimde,
Zahmet etme ben düşler dolu valizimi alıp gidiyorum; hangi türden yaş dökülsede gözlerinde..Gölgesinde ezilip zulümle bana hitab eden nefsime sesleniyorum,
Senelerce beni yerden yere çalmakla meşguldün,

Beni zehirlerle boğup  yerlere düşürdün,
Şimdi hasret zamanı,
Senden zehrü ziyan ettiğin hayatı alıp isteklerini körleştirme ânı,
Ben almayacağım artık en sevdiğim elmanın tadını,

Evet; Bendende sana dualı "zulüm" var;Çünki sen mafvettin hayatımı,
Karı kız peşinde harcattığın her dakikaları,
Ey Nefsim ;Anlını secdeye koyup ÖDEME ZAMANI  

hapsettim seni kalbime. suçun beni sevmekti. cezası müebbet.
aşkımla besleyeceğim seni hergün. kalbine yaslanacağım bende o hapiste...

0 yorum:

Yorum Gönder